2015. szeptember 17., csütörtök

Folyt. köv...

2013. július hónapja életem egyik mérföldköve. A valamivel korábban megfogalmazódott gondolat hogy írni fogok, kezdetét vette, Az egy évig tartó folyamat azonban hirtelen megszakadt. Szabadkozhatnék hogy átmeneti kiégés, technikai nehézségek és magánéleti változások összese volt az oka, de nem ilyen egyszerű. Az utóbbi több mint egy év (amíg nem tettem közzé új bejegyzést) önmagam fejlesztésével, olvasással, anyaggyűjtéssel, tapasztalással telt. Mind-mind olyan dolgokkal melyekből erőt és energiát merítettem a méltó folytatáshoz. Írásaimban saját gondolataimat vetettem "papírra", de anno az induláshoz Audrey Hepburn idézetét vettem segítségül blogom jellemzéseként az oldalra látogatóknak, egyfajta ismertetőként.
Az idézet a következő: "Életem legnagyobb eredményének azt tartom, hogy összhangban tudok élni önmagammal, hogy képes vagyok elfogadni magam és a mások hiányosságait. Távolról sem vagyok az az ember, aki szeretnék lenni de beláttam, hogy nem is vagyok olyan nagyon "hibás". 
A témán kissé túllendülve, a továbbiakban szeretnék olyanokat (is) írni melyek hűen tükrözik az oldalam új mottóját:
Stílusod alakítja életmódodat, életmódod az egyéniséged. Legyen az kultúra (könyv, film, zene), szépségápolás, öltözködés, étel vagy hobbi... ez az élet masnikolett módra, úgy hogy a mindenkori jelen szép legyen.  
Légy üdvözölve!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése